הקמפיינים של החורף | המגזין השבועי של 'שטח שיווקי'

אתר קול חי No Comments on הקמפיינים של החורף | המגזין השבועי של 'שטח שיווקי'

חוזרים לשגרה? מגזין שבועי על כל מה שקורה בעולמות השיווק הפרסום והצרכנות במגזר החרדי. אקטואליה, חדשות ואפילו קצת נוסטלגיה | והפעם, על הדרך בה חברות שונות בשוק פועלות ומתמודדות עם המצב הביטחוני הנוכחי והשפעות המלחמה, חידושים בעולם הסלולר, הספרים, הבריאות והמזון | וכל מה שמתרחש בעולם הפרסום החרדי

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שטח שיווקי / ח' טבת תשפ"ד – 20.12.23

מגיש: עפר גדנקן

עריכה: נורית אפלבוים

בתוכנית נערכו ראיונות מיוחדים עם: שלמה מנהל שיווק מגזר החרדי באינטרנט אתרוג, קובי פודה מנכ"ל פולירון, שיראל משה מנהלת קטגוריית חטיפים באסם נסטלה | וכמובן, נתי לבקוביץ עם כל העדכונים ממשרדי הפרסום החרדיים ופסח באגד עם החדשות הכי חמות ואטקרטיביות

עם ישראל עדיין בימי לחימה קשים, ימים של אי וודאות, כשההרגשה היא לפעמים החושך עוטף אותנו. חנוכה – החג המואר ששפך לנו אור על החשיבות של הכח שיש בפרסום  כבר הסתיים והנה החורף מתחיל בכל הכוח, הקור מתחיל לחלחל והגשם מתחיל לבקר אותנו.

פרק נוסף של 'שטח שיווקי' מזמין אתכם לפגוש את החורף ברשתות השיווק עם המבצעים המותאמים, לחוש אותו עם המוצרים המיוחדים שיצאו לקראתו, וכמובן להרגיש את אור האמונה והתקווה המחממת שבלב.

בתוכנית שנערכה היום עסק עפר גדנקן בכל מה שקורה בעולמות השיווק הפרסום והצרכנות במגזר החרדי, עם נגיעה לחורף וחודש טבת, וגם נחזור קצת לעבר עם פינת תשדירים הנוסטלגיים.

האזינו לתוכנית המלאה>>>

הראיונות

תשננו לעצמכם: "וסיננתם לבניך"

שלמה מנהל שיווק למגזר החרדי באינטרנט אתרוג

בימי החורף כולנו נאלצים להישאר יותר בבית, ושם למרות היתרונות הגדולים יש גם אתגרים רבים בעיקר מול הילדים. באינטרנט אתרוג יצאו בקמפיין חדש "וסננתם". שלמה מנהל השיווק למגזר החרדי באינטרנט אתרוג סיפר לעפר גדנקן בשטח שיווקי על הקמפיין המיוחד על חידושים טכנולוגיים ודברים עתידיים שצפויים לשנה הבאה.

מאחר שהתוכנית גם עוסקת בנושאים השיווקיים ובחדשות תעשיית הפרסום, שלמה מנהל השיווק למגזר החרדי, על המעבר למשרד הפרסום החדש בולטון ועל התוצאות שהם רואים בו.

וכמובן, כאשר העולם הולך לקראת אינטרנט סיבים, שהוא מהיר במיוחד. מנהל השיווק של אינטרנט אתרוג הסביר האם צרכני האינטרנט המסונן יכולים גם הם ליהנות מאינטרנט סיבים.

האזינו לראיון המלא עם מנהל השיווק באינטרנט אתרוג>>>

החוסן  הכלכלי של המפעל החוסן של ישראל

קובי פודה, מנכ"ל פולירון

חברת פולירון הינה חברה ישראלית ותיקה המייצרת מזרנים איכותיים בקיבוץ זיקים. החברה ממוצבת בשוק כחברה המובילה את תחום המזרנים עם מוניטין של ניסיון מקצועי רב ובינלאומי בתחום השינה.

מנכ"ל פולירון קובי פודה, שהוא גם תושב וחבר הקיבוץ שהותקף בידי מחבלי החמאס הרצחניים ביום שמחת תורה התראיין לעפר גדנקן בתוכנית "שטח שיווקי" וסיפר על הקמפיין במגזר החרדי איתו החברה יצאה והמסר לצרכנים לרכוש ממוצריה במטרה לחזק את יישובי העוטף: "יצרנו קשרים מקצועיים עם מירב החנויות בארץ. לא מתפשרים על האיכות, אנחנו מביאים את הפשטות הקיבוצית ושהלקוחות יספרו".

"היינו מהיישובים שהותקפו על ידי המחבלים. כיתת הכוננות שהייתי בה, הצלחנו למנוע מהם להיכנס לקיבוץ. ובזכות השמירה, הצלחנו עשרה ימים לאחר מכן התחלנו מתחת לרדאר ליצר מזרנים. כיום, כבר 90% חזרו לעבודה. וזה מה שאני מנסה להוביל אותו שהחוסן  הכלכלי של המפעל, הוא גם החוסן של העובדים בו".

איפה אפשר למצוא את "פולירון"? האזינו לראיון המלא עם המנכ"ל>>

המוצר החדש והקרייאטיב המיוחד

שיראל משה, מנהלת קטגוריית חטיפים באסם-נסטלה

בחודשים האחרונים אסם נסטלה נכנסה לקטגוריית חטיפי הצ׳יפס והשיקה את צ׳יפס אסם. צ׳יפס אסם שהוא מוצר ייחודי שבולט על המדף. בראיון ב"שטח שיווקי" התארחה שיראל משה מנהלת קטגוריית החטיפים באסם נסטלה.

מנהלת קטגוריית החטיפים באוסם נסטלה סיפרה קצת על המוצר  צ׳יפס אסם ועל תהליך הפיתוח שלו. היא הסבירה על האסטרטגיה השיווקית שנבחרה למוצר במגזר החרדי ומה הרעיון מאחורי הקריאייטיב המיוחד של הקמפיין.

האזינו לראיון המלא עם שיראל משה>>>

 

מקבץ העדכונים

האזינו למקבץ העדכונים>>>

בנק לאומי יוצא בהטבה מיוחדת לעובדי ההוראה ואנשי החינוך הפותחים חשבון חדש, הלוואה של עד 200,000 שקלים ועד 144 תשלומים. זאת בנוסף למגוון ההטבות הנוספות אותם מציע הבנק. בכפוף לתקנון. פרטים מלאים והצטרפות בכוכבית חמש חמש שתיים שתיים.

אקספרס מהדרין לאלו מכם שנמאס להם לחפש עגלה בסופר או מטבע עבור העגלה, ולאלו שנמאס מהמסע בין הטורים הבלתי נגמרים בסופר, והקניות המיותרות מתוך רעב זמני – יש פתרון. מהפכת האונליין של 'אקספרס מהדרין' שברה את השוק קניות האונליין במגזר החרדי. מדובר על אספקת מוצרים לבית ולעסק מהיום להיום, מוצרים הנאספים מהמדפים על ידי מלקטים חרדים, שיודעים את הניואנסים של הכשרויות והרגישויות של צרכני המהדרין. אקספרס מהדרין פועלת במספר רב של ערים באזור המרכז בהן: בני ברק תל-אביב והסביבה, חבל מודיעין הכולל את מודיעין עילית חשמונאים ויישובי הסביבה, אזור אלעד פתח תקוה כפר חבד לוד, בית שמש והסביבה ועוד יישובים המופיעים באתר.

ישראכרט: מקימה לראשונה מועדון לקוחות ייעודי למתנדבי הארגונים המובילים. כרטיס המועדון החדש יושק בשיתוף עם "מועדון המתנדבים" המונה כ-100,000 מתנדבים, בהם מתנדבי: איחוד הצלה, זק"א, רפואה ושמחה, רחשי לב, ארגון חברים ועוד. הכרטיס החדש יהיה פתוח בפני חברי הארגון ובני משפחתם. מחזיקי הכרטיס יוכלו ליהנות מהטבות שונות, הרלוונטיות לעולם התוכן של המתנדבים בארגונים. חלק מההכנסות של הפעילות יוחזרו בצורת הטבות לחברי המועדון.

 

א.ש מיטב פיננסים: בעידן של היום כהשנדל"ן במחירי שיא, כל מי שמוכר נכס כנראה שהרוויח, והרבה. לכן, רוב העסקאות על נכס שאינו למגורים חייבות במס שבח על הרווח. במידה וגם אתם מכרתם נכס ב-6 השנים האחרונות ושלמתם מס שבח, ישנו סיכוי טוב שמגיע לכם כסף מהמדינה. ב'א. ש. מיטב פיננסים' מציעים להעמיד לרשותכם צוות מומחים שיעשו עבורכם בדיקה והצלבות בין כלל השנים, וכל זאת, כשהתשלום הוא על בסיס הצלחה בלבד. לא קיבלתם- לא שילמתם!. פרטים נוספים תוכלו לקבל בטלפון : 6482*.

ארזים: עוד בעולמות הנדל"ן, לאלו המשקיעים לטווח רחוק ומחפשים אפיק להשקעה רווחית: חברת 'ארזים קפיטל' מציעה הזדמנות להשקעה בבירת העמק של הצפון- עפולה, עם יחידות קרקע בטאבו פרטי ובמיקום מצוין.

היחידות של ארזים מיועדות לבניה של 63 אלף יחידות דיור בעיר, והקמה של אלפי שטחי מסחר ומוסדות תורניים. לפרטים נוספים חייגו לארזים קפיטל *2976.

 

העיקר הבריאות

אי אפשר לפספס את הפעילות המוגברת של גופי הבריאות, ובראשם קופות החולים בתקופה הנוכחית. בעקבות ימי הלחימה המתמשכים נערכים שיפורים ושדרוגים בכל שירותי הרפואה.

האזינו למקבץ הבריאות>>>

מאוחדת: לרגל פתיחת המרכז הרפואי החדש של 'מאוחדת' בפרדס כץ עלו הנהלת המחוז לרבני שכונת פרדס כץ כדי לקבל את ברכתם. במעונם של הרבנים החשובים, הרב יהודה אריה שוורץ, הרב אהרן שפירא והרב משה חזקיהו התקבלו מנהל המחוז הרב משה כהן לצד בכירים נוספים ומתאמי קישרי הקהילה של 'מאוחדת'. אנשי מאוחדת הציגו את המרכז הרפואי החדש בו יוענקו מגוון שירותי רפואה.

כללית: מרפאת בני ברק 'אזורית' של כללית, שמוכרת לתושבי העיר כמוקד של בריאות וידע רפואי, אירחה הדלקת נרות חגיגית עם בכירים רבים. האירוע התקיים בהשתתפות רב העיר הגאון רבי יצחק אייזיק לנדא, בכירי העיריה בהם גם מ"מ ראש העיר הרב חנוך זייברט, ראשי ארגוני החסד, צוות המרפאה והנהלת מחוז דן-פ"ת של כללית. במהלך הטקס כובד רב העיר בני ברק להדליק את הנרות ואמר: "מה שאתם עושים כל השנה, זה להדליק את אור הבריאות שמשפיע גם על הסביבה".

צבר רפואה: ב'צבר רפואה', מערך אשפוז הבית המוביל בישראל, מציעים שירות חדשני ופורץ דרך: טיפול ואשפוז למתבגרים עם הפרעות אכילה במסגרת הביתית. בצבר מדגישים כי הם מאמינים שהמקום הנכון לטיפול במתבגרים עם הפרעות אכילה הוא בבית, המוקם בו הם מוקפים במשפחתם ומרגישים נינוחים ורגועים.

מכלול שירותי הרפואה שמעניקה 'צבר רפואה' מותאם באופן מלא לאורח החיים החרדי, ופועל בשיתוף פעולה עם מוקד ה.ר.ב. – מענה הלכתי רפואי בהכוונת הרב קליין שליט"א. מטופלים החפצים בכך, זוכים לטיפול תוך הקפדה על ליווי ויעוץ הלכתי מלא. בנוסף, ביקורי הבית מותאמים למועדי השבתות וחגים, כאשר לא מדובר בפיקוח נפש. למידע על השירות ניתן לפנות לצבר רפואה 2590*

מכבי: רב הכותל והמקומות הקדושים הגאון רבי שמואל רבינוביץ שליט"א היה אורח הכבוד בטקס הדלקת נרות חנוכה, שנערך במחוז ירושלים של 'מכבי שירותי בריאות'. באירוע, שנערך בראשות ראש המחוז ד"ר חגי פרנקל, השתתפו בנוסף, מנהל המגזר החרדי במחוז הרב יצחק קליין, שדרת הניהול הבכירה, הצוות הרפואי, ועובדי מכבי מכלל התחומים.

לאחר שהדליק את הנרות הרב רבינוביץ נשא דברים בהיבט האקטואלי נוכח המצב השורר בארץ. האירוע הזה הוא חלק מסדרת אירועים ומפגשים שמקיים ראש המחוז עם רבנים ומובילי דעה בציבור החרדי על מנת לעדכן אותם על השירותים הנרחבים והפיתוחים ב'מכבי'.

מד"א: בהמשך לביקורו במוקד הלאומי של מד"א, אופיר אקוניס, שר החדשנות, המדע והטכנולוגיה, הגיע לביקור בשבוע שעבר בבנק הדם הלאומי של מגן דוד אדום ברמלה. במהלך הסיור הוצגו בפני השר מעבדות שירותי הדם, חדרי האחסון התת קרקעיים, הבנק הלאומי לחלב אם ועוד. השר אקוניס הביע התרשמות מהמרכז החדש שלדבריו "תורם תרומה אדירה ומחזק בעת הזאת את כוחותינו ואת כל אזרחי ישראל במקצועיות ובאמצעי חדשנות פורצי דרך״.

"קדם": בעקבות המצוקות שפרשו ראשי איגוד 'קדם' – האיגוד לקידום קהילות דיור למבוגרים בישראל, הודיע שר הבריאות הרב אוריאל בוסו על כינוס צוות מקצועי לסיוע לאוכלוסיית הקשישים. שר הבריאות ומנכ"ל משרדו מר משה בר סימן טוב, הביעו נכונות לטפל גם בנושא נותני השירותים לאוכלוסייה זו, הנמצאים בתקופה קשה זו עם מחסור בעובדים, בעיות ומצוקות. הצוות המקצועי יקיים גם מעקב כדי לוודא שאוכלוסיית הזקנים בישראל מטופלת על הצד הטוב ביותר.

 

-מבט שיווקי-

הפרסומאי נתי לבקוביץ בפינה מרתקת על כל מה שזז בתעשיית הפרסום החרדית. במסגרת הפינה מנתח לבקוביץ את הקמפיינים המובילים והמעניינים במגזר, וחושף למאזינים את המתרחש מאחורי הקלעים בתעשיית הפרסום החרדית. מי קיבל תקציב חדש ומהו הקמפיין הפשוט אבל האפקטיבי שצד את עיניו השבוע?

 

– היו היו ימים –

האזינו לפינת הפרסומות הנוסטלגיות >>>

חדש על המדף

קפסולות הקפה בטעם צ'אי מסאלה הושקו ב'קפה עלית' במהדורה מיוחדת לראשונה בישראל. הצ'אי מסאלה הוא תה הודי מסורתי, שמעושר בתבלינים חמים בעלי ארומה וטעם עשירים, בתוספת חלב חם. המוצר בכשרות בד"צ העדה החרדית.

חברת אמורפיקל מרחיבה את מגוון מוצריה ומשיקה את 'PH דיירקט'. מדובר על פיתוח חדשני לסובלים מדלקת מפרקים, דלקת כרונית וגם כאבי ברכיים. 'פי.אייץ' דיירקט' משנע מינרלים ננומטרים באמצעות נטילה של אבקה מתחת ללשון, והספיגה במחזור הדם היא מהירה ביותר. לקוחות שנטלו ארבע שקיות אבקה ביום, למשך חודש, דיווחו על הטבה במצבם. את PH דיירקט' ניתן להשיג באתר ובמוקד 'אמורפיקיור' שמספרו  -1700-70-9524

קרייזיג'לי מבית "מעולה" הוא משחק הכובש את עולם הילדים. מדובר בשני משחקים על לוח אחד סביב חגי השנה ומשימות חינוכיות לכל המשפחה. משחק הקרייזיג'לי הוא חלק מהאסטרטגיה השיווקית המוכרת של מותג מעולה, שמפתיע ומחדש כל העת עם מוצרים חדשניים טעימים איכותיים ומשתלמים. הלוח ניתן במתנה ברכישת 2 ממתקי קרייזי ג'לי של המותג 'מעולה'. את המשחק ואת מוצרי קרייזי ג'לי ניתן להשיג ברשתות המוכרות את מוצרי מעולה: נתיב החסד | ברכלטוב | שערי רווחה | ובחנויות המובחרות

המותג ד"ר פישר פיתחו סדרת שמני הרחצה לתינוק תחת השם "אמול'. הסדרה מאפשרת ניקיון יסודי של העור תוך שמירה על לחות העור ל-24 שעות בפעולה אחת. בסדרה מגוון תכשירים לפי רמת יובש העור של התינוק. כל שמני הסדרה הינם היפואלרגנים ומומלצים לשימוש ע"י רופאי העור בישראל.

 

תנובה מרחיבה את קטגוריית התזונה המיועדת לפעילות גופנית, ומשיקה לראשונה יוגורט  GO במרקם אוורירי ויוגורט GO לבן נטול לקטוז עם 25 גר' חלבון.  יוגורט GO  החדש במרקם מוקצף ואוורירי מגיע בטעמים: וניל ופירות יער ונותן מענה למתאמנים, שרוצים ליהנות ממוצר עם הרבה חלבון ועם זאת קליל. יוגורט GO במרקם אוורירי מכיל 20 גרם חלבון לגביע, 1% שומן ו-128 קלוריות. בנוסף, הוא מכיל חומצות אמינו חיוניות המגבירות את אפקטיביות האימון.

 

 

 

 

 

 

 

 

 



0 תגובות